Rejestracja

http://www.ratownictwo112.com.pl/images/rejestracja.jpg

421[S]21 - GBA 2,5/16 Renault Midlum/ISS Wawrzaszek - JRG Chorzów

421[S]21 - GBA 2,5/16 Renault Midlum/ISS Wawrzaszek - JRG Chorzów

http://www.ratownictwo112.com.pl/images/reklama.jpg
http://www.ratownictwo112.com.pl/images/wiss.png
Strona główna / PRODUCENCI / Team Concept / LEKKI SAMOCHÓD RATOWNICTWA TECHNICZNEGO

LEKKI SAMOCHÓD RATOWNICTWA TECHNICZNEGO

LEKKI SAMOCHÓD RATOWNICTWA TECHNICZNEGO
Lightbox
Post Card
Download
Download Zip





Image Details

Komentarz: Dane techniczne

Wersja 2,5 D-4D 5M/T / 3,0 D-4D 5M/T / 3,0 D-4D 5A/T

Silnik:

Liczba i układ cylindrów: 4 cylindry, układ rzędowy.
Mechanizm zaworów: 16-zaworowy DOHC.
Rodzaj wtrysku: common rail.
Pojemność skokowa: (cm3) 2494 / 2982.
Średnica x skok: (mm x mm) 92,0 x 93,8 / 96,0x103,0.
Stopień sprężania: 15,6:1 / 15,0:1.
Norma spalin: Euro V.
Maksymalna moc (kW/obr./min): 106 (144 KM)/3400 / 126 (171 KM) 3600.
Maksymalny moment obrotowy: (Nm/obr./min) 343 1600-2800 / 343 1400-3400 / 360 1400-3200.

Napęd:

Skrzynia biegów: 5-stopniowa manualna / 5-stopniowa automatyczna (dostępna z silnikiem 3,0 D-4D).
Sprzęgło suche, tarczowe / hydrokinetyczne.
Reduktor do jazdy w terenie, dołączany napęd osi przedniej.
Blokady mechanizmów różnicowych ARB.

Osiągi:

Maksymalna prędkość (km/h): 170 / 170/ 175.
0–100 km/h (sek): 12,5 / 12,0 / 11,9.
Średnia emisja CO2 (g/km): 194 / 203 / 227.

Zawieszenie:

Przód: podwójne wahacze poprzeczne, stabilizator, sprężyny śrubowe wzmocnione (+130 kg) , amortyzatory wzmocnione.
Tył: resory piórowe wzmocnione (+400 kg), amortyzatory wzmocnione.

Hamulce:

Przód: hamulce tarczowe wentylowane.
Tył: hamulce bębnowe.

Zabudowa:

Lekki kontener o długości ok. 1,8 m, wykonany w całości z aluminium, skrytki sprzętowe z dostępem przez 3 żaluzje aluminiowe.
Półki na sprzet z regulacja wysokości, aluminiowe, podest wysuwny w tylnej skrytce do przewozu sprzetu do ratownictwa drogowego.
Dach w postaci podestu roboczego z dodatkowym podestem na dachu kabiny, drabinka do wejścia na dach, relingi zabezpieczajace na krawędziach, na dachu mocowanie drabiny DNW 3080, lub w jej miejscu sani do ratownictwa lodowego ROMA.
Oświetlenie pola pracy wokół pojazdu i oświetlenie wewnętrzne kontenera typu LED.
Montaż sygnalizacji pojazdu uprzywilejowanego w technologii LED.
Oklejenie i oznakowanie.
Radiotelefon VHF lub TETRA.
Osłony podwoziowe z aluminium.
Zderzak przedni terenowy z aluminium, z dodatkowymi światłami do jazdy dziennej i orurowaniem przednim.
Wyciągarka elektryczna o sile uciagu 4,5 tony.
Teleskopowy maszt oświetleniowy LED 4x27W.
Hak holowniczy.
Inne wyposażenie specjalne zgodnie z wymaganiami Klienta.
Data: 16.09.2013 20:53
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 119.7 KB
Dodał: Team-Concept
Słowa kluczowe: SAMOCHÓD RATOWNICTWA TECHNICZNEGO

Ratownictwo W Obiektywie

Discussion

Autor: Komentarz:
Nie ma komentarzy dla tego zdjęcia





Ktoś musi czuwać, by ktoś inny mógł spać

Ratownictwo W Obiektywie




Portal Ratownictwo W Obiektywie jest czasopismem w rozumieniu Ustawy o Prawie Prasowym z dnia 26 stycznia 1984r. (Dz. U. z 1984 r. Nr 5, poz. 24 ze zm.) zarejestrowanym w Są…dzie Okręgowm w Siedlcach.


Fotografie zamieszczone na naszym portalu są własnością ich autorów i są chronione prawnie na mocy treści ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Zabrania się kopiowania, przetwarzania, wykorzystywania oraz publikowania w Internecie i innych mediach treści ,zdjęć i opisów bez zgody redakcji.