Rejestracja

http://www.ratownictwo112.com.pl/images/rejestracja.jpg

721[M]22 - GBA 2,5/24 Volvo FL240/PS Szczęśniak - JRG Żyrardów

721[M]22 - GBA 2,5/24 Volvo FL240/PS Szczęśniak - JRG Żyrardów

http://www.ratownictwo112.com.pl/images/reklama.jpg
http://www.ratownictwo112.com.pl/images/wiss.png
Strona główna / ŚLĄSKIE / Katowice / Państwowa Straż Pożarna / JRG 1 Katowice / 301[S]51 - SD42 Iveco Eurocargo 300E160/Magirus - JRG 1 Katowice

301[S]51 - SD42 Iveco Eurocargo 300E160/Magirus - JRG 1 Katowice

301[S]51 - SD42 Iveco Eurocargo  300E160/Magirus - JRG 1 Katowice
Lightbox
Post Card
Download
Download Zip





Image Details

Komentarz: Zbudowana na lekkim podwoziu IVECO FF160E30 w technologii pojedynczo wysuwanego pierwszego przęsła, dzięki czemu można nią prowadzić działania tam, gdzie konwencjonalne drabiny nie znajdują zastosowania.
Zwiększony wysięg, zmniejszenie masy rzeczywistej, oszczędność materiałowa i eksploatacyjna i zwiększenie prędkości pracy zespołu drabiny
- oto zalety nowej drabiny.
Specyfikacja:
/ System podpór VARIO i blokada mostu tylnego -cztery hydraulicznie wysuwane czterokątne teleskopowe podpory i koła pojazdu przenoszą siły powstające przy podpieraniu drabiny na podłoże.
/ Czujniki nacisku kół i talerze podpór gwarantują równomierny i stale kontrolowany kontakt z podłożem; wysunięcie podpór bezstopniowo w zakresie od 2.900 do 5.200 mm.
/ Korygowanie nierówności terenu w zakresie do 800 mm.
Kosz ratowniczy RC 300 (3 osoby ze sprzętem).
Modułowa zabudowa (wykonanie w systemie ALU FIRE 3) pozwala na optymalne wykorzystanie kubatury skrytek i rozmieszczenie sprzętu zgodnie z życzeniem klienta / Sterowanie drabiną odbywa się z ergonomicznie zaprojektowanego głównego stanowiska operatora (łatwy dostęp z siedzenia operatora do elementów sterowania, podgrzewane siedzenie, głośnik zamontowany w podłokietniku, mikrofon na wysięgniku z i inne) .
5- przęsłowy zespół drabiny, najwyższe przęsło wysuwane jest oddzielnie jako pierwsze (pozostałe nie muszą być jednocześnie wysuwane).
Profile przęseł wykonane ze stali wysokiej jakości, malowane kataforetycznie w temperaturze 180°C, antypoślizgowe.
System kontrolny CANBUS (monitorowany przez kilka komputerów) steruje i kontroluje wszystkie ruchy drabiny i urządzenia zabezpieczające
Informacje o aktualnym stanie drabiny wyświetlane są na kolorowym ekranie TFT.
System stabilizacji komputerowej drgań CS - ruchy przęseł: podnoszenie/ opuszczanie, wysuwanie/ wsuwanie przęseł i obrót zostają elektronicznie ustabilizowane, przez co stają się szybsze i bezpieczniejsze.
Drabina wyposażona jest w automatyczny, proporcjonalny system korygowania nierówności terenu, utrzymujący w pozycji poziomej szczeble drabiny i podłogę kosza; system pozwala na wyrównywanie nierówności terenu do 10° (22 %).
Zakres pracy systemu auto-poziomowania wynosi od -17 do 75o.

M 42 L-AS - najwyższa drabina łamana na świecie!
Opis: Fire Max
Zdjęcie: Rafał Rozmus
Data: 19.01.2017 17:08
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 686.2 KB
Dodał: Rozi89
Słowa kluczowe: 301s 301s51 Katowice PSP JRG1 Szopienice SD42 Magirus Iveco

Ratownictwo W Obiektywie

EXIF Info

Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D5100
Exposure time: 1/100 sec(s)
Aperture value: F/9
ISO speed: 100
Date created: 16.01.2017 11:50:49
Focal length: 22mm

Discussion

Autor: Komentarz:
Nie ma komentarzy dla tego zdjęcia





Ktoś musi czuwać, by ktoś inny mógł spać

Ratownictwo W Obiektywie




Portal Ratownictwo W Obiektywie jest czasopismem w rozumieniu Ustawy o Prawie Prasowym z dnia 26 stycznia 1984r. (Dz. U. z 1984 r. Nr 5, poz. 24 ze zm.) zarejestrowanym w Są…dzie Okręgowm w Siedlcach.


Fotografie zamieszczone na naszym portalu są własnością ich autorów i są chronione prawnie na mocy treści ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Zabrania się kopiowania, przetwarzania, wykorzystywania oraz publikowania w Internecie i innych mediach treści ,zdjęć i opisów bez zgody redakcji.